يوم الثلاثاء 6:21 صباحًا 11 أغسطس، 2020

صور قطرات ماء , البوم لصور المياة

المياة هي الحياة و احنا لو عايشين من غير مياة بحياتنا كلنا هنموت

 

اي كائن حي مش هيصبح موجود سواء انسان او حيوان او نبات

 

لا المية مش مجرد شيئ بنشربه لما نكون عطشانين بس

 

لا المية هي الي بيها بنعمل الاكل

 

واللي بيها بنضف نفسنا

 

يعني من غير مية مش هتعرف نعمل ايه اكل

 

وهنكون مش نضاف لان المية هي الي بنستحمي و نطاهر بيها

 

وكمان لو مفيش مية مكنش الزرع هيكبر و يطرح الخضار و الفاكهه الي بناكلهم

 

ودة دليل على ان فعلا صدق المثل الي بيقول قطرة مياة تساوي حياة

 

وفيه ناس المية مش بتكون متوفرة عندهم و بيناشدو بلادهم بتوصيل المية ليهم

صور قطرات ما ء

البوم لصور المياة

صورة قطرة ما ء

صور














 





 

  • صورة الماء للزراعة

165 مشاهدة